گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر منصوب شد
طی حکمی از سوی یاسر جمالی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر مهدی بهرام زاده بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر منصوب شد.

به گزارش دریاکنار؛ طی حکمی از سوی یاسر جمالی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر مهدی بهرام زاده بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر منصوب شد.

جمالی اظهار داشت: از اولویت های این اداره کل فعال نمودن بخش های تابعه شهرستان بوشهر و نیز توجه به باشگاه های فعال و پرطرفدار در مرکز استان است که توسط سرپرست این اداره باید به صورت جدی پیگیری شود

یاسر جمالی بیان داشت : توسعه ورزش همگانی و استعدایابی در ورزش یکی دیگر از موضوعات مهم و پایه است که باید با برنامه ریزی هیئت های ورزشی در دستور کار قرار گیرد .

مهدی بهرام زاده از قهرمانان ورزشی استان و کشور در رشته ی وزنه برداری بوده و چندین دوره به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری فعالیت کرده است. وی ریاست هیات وزنه برداری استان، مسئولیت پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزش و جوانان بوشهر و معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر را نیز در کارنامه دارد.

در این نشست از خدمات و زحمات ارزنده مهدی فرامرزی رئیس پیشین این اداره تجلیل شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

 

شناسه خبر : 11781
تاریخ : 1402/7/25 12:01:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LSJ3fM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سرپرست #ورزش و جوانان #مهدی بهرام زاده #انتصاب

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.