گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر: استاندار بوشهر فرمانداران ده‌گانه و مدیران اجرایی استان را به خط کرد
مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه، استاندار بوشهر فرمانداران ده‌گانه و مدیران اجرایی استان را به خط کرد، از برپایی سه‌شنبه‌های پاسخگویی برای استاندار و فرمانداران و مدیران اجرایی خبر داد.

سید حسن موسوی مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری با اشاره به لزوم تکریم مردم اظهار داشت: پاسخگویی و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسئولان با مردم، مورد تاکید استاندار قرار دارد و در ۱۸ ماه اخیر بیش از ۸۵ دوره ملاقات عمومی استاندار بوشهر با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از شهروندان برقرار شده است.

 

وی از برپایی منظم ملاقات‌های عمومی خبر داد و تصریح کرد: از این هفته، تمام سه‌شنبه‌های کاری، استاندار بوشهر، پاسخگوی مطالبات مردمی به صورت مستقیم و چهره‌به چهره و بدون واسطه است.

 

مدیر کل حوزه استاندار خاطر نشان کرد: استاندار هر ماه یکبار نیز با حضور در محل سامانه سامد، به طور مستقیم، پاسخگوی تلفنی مردم است.

 

موسوی اضافه کرد: همچنین فرمانداران ده‌گانه استان و مدیران کل اجرایی نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم دارند و استاندار نیز تاکید زیادی بر اجرای دقیق و منظم و کاربردی این ملاقات‌ها و دیدارهای مردمی دارد.

 

وی یادآور شد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و همه مدیران و مسئولان موظف هستند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنند و هیچ گونه اهمال و کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

شناسه خبر : 8720
تاریخ : 1402/3/20 16:46:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Kex7On
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سید حسن موسوی #بازرسی #رسیدگی به شکایات #استانداری بوشهر

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علی
    1 سال قبل

    باسلام. ی سوال داشتم خدمت سرپرست محترم رسیدگی به بازرسی و شکایات استانداری بوشهر، چرا هنوز به مکاتبات مردمی در سفر دوم رئیس جمهور محترم پاسخ به درخواست های مردمی نمی دهند؟ اگر امکان داره به گوش جناب آقای موسوی برسانید.

  • علی.
    1 سال قبل

    سلام. اگراین تصممیم که برای ملاقات مردمی در نظر گرفته بشه عملی بسیار مبارک هست ولی امیداوارم افرادی که مشکل لاینحلی دارن مراجعه کنند نه هر مشکل داری زیرا بعضی مشکلات ریز که قابل حل در جای دیگر هست به استاندار مراجعه نکنند زیرا مانع حل مشلات اساسی دیگران خواهد شد