گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرپرست جدید کمیته والیبال ساحلی معارفه شد
جلسه معارفه سرپرست جدید کمیته ساحلی با حضور رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش دریاکنار، جلسه معارفه غلامرضا بحریه سرپرست جدید کمیته ساحلی ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ مهر) با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

وحید مرادی نایب رئیس، میلاد تقوی مشاور اجرایی، مهدی اسلامی خزانه دار، محسن ترابی سرپرست دبیری، منوچهر پورحسن سرپرست کمیته داوران، امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه و حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی روسای هیات‌های والیبال استان‌های بوشهر و سمنان از دیگر شرکت کنندگان در نشست معارفه بحریه به عنوان سرپرست جدید کمیته ساحلی بودند.

محمدرضا داورزنی در این نشست با تشکر از رحمات توفیق کابلی در این پست، افزود: برای برنامه ریزی دقیق‌تر در والیبال ساحلی و ایجاد جریان خون جدیدی در این رشته ورزشی سرپرست کمیته را تغییر دادیم و خوشبختانه سرپرست جدید مورد تایید خانواده والیبال ساحلی است.

وی با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت والیبال ساحلی در آینده تصریح کرد: تامین معیشت ساحلی بازان، برگزاری جام‌های مستر، نگاه جهانی و المپیکی با تخصص گرایی به این رشته ورزشی از جمله اولویت‌های کاری فدراسیون برای والیبال ساحلی است.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به سواحل گسترده کشور، گفت: پتانسیل بسیار زیادی در این رشته ورزشی داریم و باید ساحلی رو به موضوعی تبدیل کنیم که بتوانیم از ظرفیت دو مدال ساحلی استفاده کنیم، زیرا شانس بیشتری برای کسب مدال دارد. با برنامه ریزی خوب می‌توان به ساحلی امیدوار بود به شرطی که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این‌که برای اجرایی کردن برنامه‌ها و ادامه حرکت والیبال بر اساس استراتژی فدراسیون نمی‌توانیم معطل برگزاری انتخابات شویم، گفت: تا زمانی که من به عنوان رئیس فدراسیون هستم برای والیبال کار می‌کنم و تلاش می‌کنم که هیچ جریانی به والیبال آسیب نرساند و طبق برنامه پیش برویم؛ بنابراین در تمامی بخش‌ها با تمام قدرت تا روز آخر پیش خواهیم رفت.

داورزنی با اشاره به تجربیات بحریه در والیبال ساحلی، گفت: سرپرست جدید کمیته ساحلی با استفاده از تجربیات خود می‌تواند مسیر رشد و پیشرفت این رشته ورزشی را مهیا کند. فدراسیون نیز در این مسیر به این‌که دولت چقدر می‌تواند برای برگزاری تور‌های مختلف کمک کند، فکر نخواهد کرد و باید به‌دنبال ظرفیت سازی در این زمینه باشیم و از این ظرفیت برای رفتن روی سکوی آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی استفاده کنیم.

سرپرست جدید کمیته ساحلی فدراسیون نیز در این نشست گفت: یکی از اهداف والیبال ساحلی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و امیدواریم با حضور در مسابقات بیشتر و کسب تجربه، با همین بازیکنان و بدون پوست اندازی المپیکی شویم.

غلامرضا بحریه با تشکر از حمایت و اعتماد رئیس فدراسیون والیبال، تصریح کرد: باید بخش خصوصی را در والیبال ساحلی فعال‌تر و مناطق آزاد را نیز درگیر این رشته ورزشی کنیم. در ساحلی نباید دنبال و منتظر حمایت بخش دولتی باشیم و باید با استفاده از ظرفیت‌ها موجود برای رشد این رشته ورزشی جذاب تلاش کرد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر نیز در این نشست با تشکر و تقدیر از نگاه ویژه رئیس فدراسیون به ساحلی گفت: دکتر داورزنی تسلط زیادی به مشکلات و نیاز‌های والیبال ساحلی دارند و حتما برنامه‌ها فدراسیون می‌تواند در زمینه رشد و توسعه این رشته کمک کند.

حسن بازدرهوا تاکید کرد: مشارکت روسای هیات‌های ساحلی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها برای والیبال ساحلی، راهکاری برای رشد و توسعه این رشته است و امیدوارم کمیته ساحلی با جذب حامیان مالی در راستای برنامه‌های فدراسیون حرکت کند.

امیرحسین صادقی رئیس هیات والیبال استان سمنان نیز در این نشست از رئیس فدراسیون برای مطرح کردن دغدغه‌های والیبال ساحلی و انتخاب سرپرست جدید برای این کمیته تشکر و ابراز امیدواری کرد که این رشته در آینده موفقیت‌های بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به دست آورد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال نیز در پایان این نشست از زحمات کابلی در والیبال ساحلی تشکر کرد و گفت: والیبال ساحلی ایران توانایی کسب سهمیه المپیک را دارد و باید در آسیا حرف اول را بزند.

وحید مرادی تصریح کرد: چابکی، استقامت و قدرت موضوعی است که باید برای پرورش بازیکنان این رشته توجه شود و برای افزایش این فاکتور‌ها تلاش کنیم. همانگونه که تیم‌های قدرتمند دنیا بر اساس این کار می‌کنند. با استفاده از مربیان بدنساز خوب می‌توان روی این فاکتور‌ها کار کرد.

 

منبع: روابط عمومی فدراسیون والیبال

شناسه خبر : 11773
تاریخ : 1402/7/25 08:09:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kVvpM2
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معارفه #سرپرست جدید #کمیته والیبال #ساحلی #کمیته ساحلی #رئیس فدراسیون

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.