آخرین اخبار
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگان: حوادث رانندگی با مشارکت مردم در رعایت قوانین کاهش می‌یابد/ لزوم آمادگی مراکز اورژانس ۱۱۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگان بر لزوم آمادگی مراکز اورژانس ۱۱۵ تأکید و گفت: حوادث رانندگی با مشارکت مردم در رعایت قوانین کاهش می‌یابد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان فاطمه آهو خوش در بازدید از مجموعه اقدامات و آمادگی‌های طرح سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ شهرستان اظهار داشت: هدف از این بازدید و حضور در اورژانس جاده‌ای و شهری بررسی نواقصات موجود و اطلاع از وضعیت خدمت‌رسانی است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: مراکز اورژانس شهرستان از پایگاه‌های مهم و حیاتی ارائه خدمت به مردم خصوصاً در ایام نوروز و پرتردد جاده‌ها است.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی کارکنان این مرکز در امدادرسانی در کوتاه‌ترین زمان به حادثه دیدگان تصادفات جاده‌ای و میزان آمادگی‌شان در مواجه با حوادث، گفت: نوروز ۱۴۰۳ با همیاری و مشارکت مردم در رعایت قوانین، شاهد کمترین میزان حوادث رانندگی باشیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در بازدیدی، آخرین وضعیت امدادرسانی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای و شهری شهرستان کنگان و شهر سیراف را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

در این بازدید معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، مسئول حراست، مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان کنگان نیز حضور داشتند.

شناسه خبر : 14568
تاریخ : 1402/12/27 11:59:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HRktmc
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شبکه بهداشت و درمان #حوادث رانندگی #مشارکت مردم #آمادگی #مراکز اورژانس ۱۱۵ #شهرستان کنگان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.