گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد؛ پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی 6 ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

محبوبه شهریاری یادآور شد: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
وی درخصوص شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی و... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 11464
تاریخ : 1402/7/12 05:55:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2DC44l
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #پاسخگوئی #سرپرست #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.