آخرین اخبار
سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با خانواده شهید حسین ایرج زاده دیدار کرد
احسان بهمیاری، سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با حضور در منزل شهید حسین ایرج زاده، با خانواده شهید دیدار کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای استان بوشهر، شهید حسین ایرج زاده در سال 1347 در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود در سن 6 سالگی وارد مدرسه شد و تا اول متوسطه ادامه داد وی در کلیه مراسم مذهبی و دینی و دیگر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی شرکت فعال داشت با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در مورخه 1363/2/25 در رودخانه دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
احسان بهمیاری سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: خانواده های شهداء اسطوره و اسوه های صبر و  استقامت هستند و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.
بهمیاری اظهار داشت: ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و  خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.
سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر افزود : ایران اسلامی  به واسطه فداکاری‌ها، جانفشانی ها و رشادت شهداء از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه داریم که قدردان رشادت های  شهداء و  خانواده های گرانقدر آن عزیزان باشیم.
دکتر احسان بهمیاری، سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر، در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به برادر شهید حسین ایرج زاده، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های خانواده ایشان را گرامی داشت.
حجت الاسلام عیسی راستگو امام جماعت، دکتر محمود حیدریه رئیس اداره امورفرهنگی، مهندس احمد کردی معاون اداری و مالی، سید حسن حسینی کارشناس مسئول حوزه پژوهش و سید جواد حسینی مفرد مسئول دبیرخانه و بایگانی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای)رئیس دانشگاه را در این دیدار همراهی می‌کردند.

شناسه خبر : 4367
تاریخ : 1401/9/14 08:04:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C6Gcy0
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #سرپرست #واحد استانی #دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر #احسان بهمیاری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.