گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سفر رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر خوب و پرخیر بود
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان بوشهر سفر خوب و پرخیری بود صدور اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه را یکی از آثار این سفر دانست.

در جریان بیست ونهمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر پس از ۳۲ سال، مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه برطرف و برای ۱۴۰۰ خانه سند صادر شد.

غلامحسین کرمی، در این باره بیان کرد: سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان بوشهر سفر خوب و پرخیری بود. از اقدامات جالب او در این سفر این بود که اول در شهرستان عسلویه که قطب اقتصادی و پایتخت انرژی کشور است حاضر شد و با کارگران دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه صدور اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه از آثار برکت سفر رئیس دستگاه قضا به این استان بود گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت نفتی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در این شهرستان مثبت بود.

وی گفت: بسیاری از مشکلات استان بوشهر از قبل احصا شده بود و با سفر معاونین رئیس قوه قضاییه به سایر شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت جمع‌بندی خوبی در جلسه شورای اداری استان انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری میزان

شناسه خبر : 13642
تاریخ : 1402/11/9 08:04:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yvZBKB
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس دستگاه قضا #عضو مجمع نمایندگان #محسنی‌اژه‌ای #صدور اسناد اراضی #عسلویه #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.