گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سفر یک‌روزه مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به شهرستان کنگان
همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت حجت‌الاسلام قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سفری یک‌روزه به شهرستان کنگان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 27  شهریور 1403 در این سفر با شیخ محمد جمالی از علمای اهل سنت کنگان دیدار و گفتگو کرد.  
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه این سفر با همراهی حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد سلیمانی رئیس تبلیغات اسلامی کنگان و جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی با حضور در مدرسه دینی امام شافعی اهل سنت در نشست علمای شیعه و اهل سنت شرکت کرد.  
وی همچنین در ادامه این سفر ضمن حضور در جمع صمیمی خانواده شهید راشدی از نزدیک با پدر و مادر شهید دیدار و گفتگو کرد و با اهدا لوح سپاس از زحمات آن‌ها تجلیل کرد.  
حجت‌الاسلام قادری در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان کنگان ضمن حضور در جمع مربیان و قرآن‌آموزان خانه قرآن فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اهل سنت کنگان از نزدیک با آنها به گفتگو نشست.  
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین در خاتمه‌ی این نشست از خالد خوش‌خبر به عنوان مدیر اجرایی این مرکز قرآنی تجلیل به عمل آورد.

شناسه خبر : 17227
تاریخ : 1403/6/28 11:57:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/t3hxJU
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #هفته وحدت #مدیرکل تبلیغات اسلامی #شهرستان کنگان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.