آخرین اخبار
سه طرح در بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد
همزمان با روز نیمه شعبان سالروز ولادت فرخنده حضرت مهدی (عج) 3 طرح خدماتی و بهداشتی و تولیدی در بخش ریگ شهرستان گناوه باحضور استاندار بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، این طرح ها شامل افتتاح یک طرح خیرساز پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای و مرکز خرید پاسارگاد و آغاز ساخت طرح توسعه کارخانه جوجه یک روزه در بندر ریگ است.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر  در آیین افتتاح این طرح گفت: بندرریگ یکی از بنادر تاریخی استان بوشهر از طرفیت های فراوانی برای توسعه برخوردار است.

علی باستین افزود: با افتتاح جاده ساحلی بندرریگ به گناوه افق روشنی برای رونق و پیشرفت هرچه بیبشتر این بندر تاریخی فراهم شده است.

وی گفت:  باتوجه به اینکه  بندر ریگ با دارا بودن ظرفیت های خوبی از جمله  شهرک صنعتی و سایت آبزیان ، توسعه آن در دستور کار است که با اجرای طرح های توسعه از میدان امام علی (ع) تا پایگاه اورژانس جاده ای و مجتمع تجاری پاسارگارد به گردشگری و توسعه این منطقه کمک خواهد شد.

وی اظهارکرد: استانداری آماده همکاری در اجرای طرح های توسعه ای بندر توسط بخش خصوصی است و در صدور مجوز و تسهیلات نهایت  کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز با اشاره به افتتاح پروژه اورژانس جاده‌ای بندر ریگ با مشارکت خیران افزود: در اجرا پروژه اورژانس 115 جاده‌ای بندر ریگ زمین محل ساخت آن توسط خیر اهدا شده است.

محمد هادی رستمیان حفظ ایمنی، سلامت و آرامش مردم را از اهم رسالت و مأموریت مسئولان دانست و بیان کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای بندر ریگ با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان راه‌اندازی شده که نقش مهمی از ارتقا سلامتی مردم دارد.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به حضور مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر زیرساخت‌های رفاهی و خدمات‌رسانی لازم تدوین و اجرا شده که بندر ریگ با توجه ویژگی‌های آن یکی از نقاط گردشگرپذیر است.

معاون استاندار بوشهر از اجرا طرح مطالعاتی توسعه بنادر دیلم، گناوه و ریگ خبر داد و تصریح کرد: اجرا این 3 طرح بندری در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر قرار گرفته است که با تکمیل طرح مطالعاتی آن نیمه دوم سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌‌شود.

رستمیان اضافه کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه در سه بندر شمالی استان بوشهر سبب رونق تجاری و اقتصادی می‌شود.

 

شناسه خبر : 1637
تاریخ : 1400/12/27 14:27:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/S38UyR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استان بوشهر #احمد محمدی زاده #شهرستان گناوه #بندر ریگ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.