آخرین اخبار
سهم ۳۲ درصدی حوادث ترافیکی از مأموریت‌های نوروزی اورژانس شهرستان دیّر
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: در ایام نوروز سهم حوادث ترافیکی از مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دیّر ۳۲ درصد بوده است.

حسین ناظمیان پور با اشاره به خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در طرح سلامت نوروزی گفت: امسال مجموعه همکاران دلسوز و زحمتکش در قالب تیم‌های کشیک، تلاش مضاعفی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان و مسافران نوروزی انجام دادند که از همه این عزیزان قدردانی می‌شود.
وی گفت: ۱۹۳ مورد مأموریت از سوی اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دیّر انجام شد که ۶۱ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۳۲ مورد از آن غیر ترافیکی بود که سهم مأموریت حوادث ترافیکی ۳۲ درصد است.
وی اضافه کرد: همکاران پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی درمجموع به ۲۳۸ مصدوم خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دادند که ۹۱ نفر در حوادث ترافیکی و ۱۴۷ نفر هم مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: در همین ایام ۶ هزار و ۶۴۶ نفر نیز با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت توسط پزشکان این مراکز ویزیت و به ۵ هزار و ۴۲۹ نفر نیز خدمات پاراکلینیکی و پرستاری ارائه شد.
وی افزود: ۳۷۲ مورد واکسیناسیون روتین و ۵ مورد نیز واکسن کرونا در همین ایام به مراجعین تزریق شده است.
ناظمیان پور با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به مادران و کودکان اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات و مراقبت‌های بهداشتی در ایام نوروز، تیم‌های کشیک مامایی و بهداشتی تشکیل که به ۵۵۶ نفر مادر باردار و ۶۵۰ نفر از کودکان، مراقبت‌های بهداشتی ارائه دادند.
وی تصریح کرد: هزار و ۱۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام که منجر به صدور ۳۷۵ اخطار بهداشتی و معرفی ۴ واحد صنفی به مراجع قضایی شد.

شناسه خبر : 6824
تاریخ : 1402/1/19 11:49:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YR7qy3
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مسئول #روابط عمومی #شبکه #بهداشت #درمان #شهرستان #دیّر #حوادث #ترافیکی #اورژانس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.