گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سهیلا سلطانی (سردبیر دریاکنار): ورزش و جوانان استان را در اولویت امور قرار دهید
دیر زمانیست که مدیریت ورزش و جوانان استان بوشهر در وضع مطلوبی بسر نمی برد و مدیران ارشد استانی، نسبت به این مهم توجه کامل و وافر را معطوف نمی نمایند.

نیک می دانیم که قریب 3 ماه پیش برای اداره کل ورزش و جوانان استان یک سرپرست از زیر مجموعه مدیرکل اسبق انتخاب شده است و از طرفی هم بزرگوارانی غیر ورزشی و ناآشنا به امور جوانان به دنبال کسب موقعیت آن اداره کل هستند، درحالی که استان بوشهر با قدمت والا در عرصه ورزش از بزرگانی شایسته برخوردار می باشد که می توانند در زمینه مدیریت ورزش و جوانان استان اثرگذار باشند.

 بصورت کلی مسئولان کلان استانی بایستی متفاوت با گذشته عمل کنند و حوزه ورزش و جوانان استان را به عنوان یک قرارگاه مرکزی شکل دهند و مطالبات ورزشی جوانان را بیش از گذشته پیگیری کنند.

از آنجایی که این اداره کل بیشتر قشر جوان را در نظر دارد، امید آن می رود موقعیت و جایگاه ویژه ای برای آن برخوردار باشند و مدیریت آن را به قضا و قدر معطوف ننمایند و علاج واقعه قبل از وقوع نمایند و اگر این مهم رقم بخورد و فکر اساسی برای آن شود و مدیرکلی شایسته، ورزشی، توانمند و دلسوز انتخاب شود با در نظرگیری اختیاراتی ویژه برای وزارت ورزش و جونان استان، می تواند، خواست و نیاز جوانان را مطالبه و پیگیری کرده و اتفاقاتی خوب برای عرصه ورزش و جوانان استان رقم خورد.

شناسه خبر : 3069
تاریخ : 1401/6/7 05:14:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4uJVHZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش و جوانان #سهیلا سلطانی #سردبیر دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.