آخرین اخبار
سوت زنی و مطالبه‌گری با هوچی‌گری تفاوت دارد
دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: سوت زنی و مطالبه‌گری با هوچی‌گری تفاوت دارد، هستند کسانی که مطالبی را در راستای منافع خود مطرح می‌کنند تا از راه مطالبه‌گری برای اهداف خود پلی بسازند ...

علیرضا احمدی منش، دادستان مرکز استان هرمزگان در دیدار با دبیران مجامع مطالبه‌گری هرمزگان با اشاره به اینکه از فعالیت های مجمع مطالبه‌گران در مدت اخیر در سطح استان اطلاع داشتیم، اظهار داشت: مطالبه‌گری یک مسئولیت اجتماعی در جوامع نوین مورد استقبال قرار گرفته و رسالت اصلی مطالبه‌گران فرهنگ سازی مطالبه‌گری است.

احمدی منش با تاکید بر اینکه مرز بین اطلاع رسانی و مطالبه‌گری اندازه یک مو است عنوان کرد: مسئولین اگر یک چشم ناظر را احساس نکنند ممکن است گریبان‌گیر فساد شوند.

دادستان مرکز استان هرمزگان افزود: سوت زنی و مطالبه‌گری با هوچی‌گری تفاوت دارد، هستند کسانی که مطالبی را در راستای منافع خود مطرح میکنند تا از راه مطالبه‌گری برای اهداف خود پلی بسازند.

وی تصریح کرد: مطالبه‌گری باید همراه با دلسوزی و سازندگی با ارائه راه کار باشد، شما از سرمایه های این کشور هستید.

احمدی منش افزود: نیازمند برگزاری دوره های آموزشی و آموزش های تخصصی در حوزه مطالبه‌گری هستیم و مجمع مطالبه‌گران به دلیل ارتباط مستقیم با مردم میتواند یاری‌گر دستگاه قضایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی یاری‌گر و همراه مطالبه‌گران خواهد بود گفت: در عنوان مطالب بیشتر به دنبال مستندات باشید و نگران هستیم که سامانه سجام محلی برای غرض ورزی افراد تبدیل شود.

دادستان مرکز استان هرمزگان در خصوص معضل شترهای سرگردان عنوان کرد: مطالعات و کارهای بسیار خوبی در خصوص شترهای سرگردان در شرق هرمزگان انجام شده اما به نتایج مثبتی نرسیده‌ایم.

علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در ادامه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی هرمزگان با مجمع مطاله‌گران هرمزگان گفت: تقریبا بیش از یک سال از آغاز به کار مجمع مطالبه‌گران در استان هرمزگان میگذرد و تمامی مجامع شهرستانی در استان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: ما از بسیاری مجامع مطالبه‌گری در سطح کشور جلوتر هستیم زیرا برخی از استان ها مجامع شهرستان های آن‌ها تشکیل نشده است و باتوجه به تکمیل شدن مجامع مطالبه‌گری در شهرستان ها، درحال برگزاری مجامع مطالبه‌گری در بخش های شهرستان های استان هستیم.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با بیان اینکه درحال حاضر پنج مجمع مطالبه‌گران در سطح بخش ها در استان درحال فعالیت هستند افزود: در حوزه مطالبه‌گری با رویکرد مسئله محوری در استان درحال حرکت هستیم و در مجمع مطالبه‌گران قرار بر تصدی‌گری نیست بلکه تسهیل‌گری خواهد بود.

در این نشست دبیران مجامع مطالبه‌گری استان هرمزگان به بیان مشکلات و معظلات در حوزه شهرستان ها با دادستان مرکز استان هرمزگان مطرح کردند.

شناسه خبر : 4820
تاریخ : 1401/10/6 10:01:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4btKOa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سوت زنی #مطالبه گری #علیرضا احمدی منش #دادستان هرمزگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.