آخرین اخبار
شاعر حوزه هنری بوشهر در لیست سیصد نفر جوانان برتر ایران زمین قرار گرفت.
سبحان زنگی شاعر کارگاه شعر آهنگ دیگر حوزه هنری استان بوشهر از طرف معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه ادبیات جزء منتخبان و دعوت شدگان به جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» معرفی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی حوزه هنری بوشهر، سبحان زنگی جوان کوشایی است که در چندین حوزه مختلف مثل شعر، ورزش و سلامت فعالیت قابل توجه ای دارد و در سال گذشته نیز در جشنواره ملی در بخش شعر خبرنگار (کتاب سال شعر ایران) به عنوان برگزیده انتخاب شد.

سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش پیرامون ملاک های انتخاب جوانان عنوان کرد: تلاش کردیم جوانانی را انتخاب و گزینش و معرفی کنیم که خدمتی برای توسعه و پیشرفت ایران عزیز رقم زده باشند و شاخص ما برای جوانان شجاعت و کاربلد بودن آنها بود. 

کلهر اضافه کرد: با داوری های چند لایه از بین قریب به ۴۵۰۰ جوان، سیصد جوان برتر انتخاب شدند که به تعداد ده نفر از آنها جوائز ویژه اهدا شد. 

شایان ذکر است؛  آیین اختتامیه این جشنواره ملی پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در ساعت ۱۹ برگزار شد. 

سبحان زنگی در حاشیه این مراسم ملی به بخش خبری گفت: نیاز جوانان به دیده شدن و شنیدن دغدغه های آنها برای هر دولت امتیاز ویژه ای ست که الحمدالله این دولت در مسیر کشف استعدادها خوب عمل کرده و مطمئنا به شکوفایی جامعه کمک خواهد شد .
سبحان زنگی بیان داشت: منتخبان ره‌یافته به این جشنواره از بین ۹۰۰جوان در مرحله دوم  انتخاب شدند. 

این همایش با حضور دکتر وحید یامین پور دبیر عالی شورای جوانان، دکتر سینا کلهر  معاون امور جوانان وزارت ورزش، دکتر لطیفی مدیر سازمان امور اداری و استخدامی(سخنران)، دکتر هاشمی وزیر ورزش، دکتر بهادری جهرمی ( سخنران)، و یاسر جمالی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و نیز مدیران و مسولان ورزشی تمام استانها و با  اجرای باربد بابایی و خوانندگی حجت اشرف زاده برگزار شد.

شناسه خبر : 14357
تاریخ : 1402/12/19 08:42:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0sS0ae
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شاعر #سبحان زنگی #حوزه هنری #شاعر کارگاه شعر #جوانان برتر ایران زمین #ادبیات #جشنواره ملی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.