آخرین اخبار
برترین‌های مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی شدند
برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان ۴۵تا ۶۰ سال در پنج رشته ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ رییس ورزش پایانه‌های نفتی‌ ایران سه‌شنبه شب در آیین اختتامیه رقابت‌ها اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران با مشارکت ۴۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در پنج رشته ورزشی فوتسال، شنا، دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی برگزار شد.

مراد مرادی افزود: در این رقابت‌ها که به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد ورزشکاران به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی در استادیوم شهید بهشتی بوشهر، فوتسال در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و شنا در استخر شنای شهر" اهرم " برگزار شد.

مرادی اضافه کرد: در رشته شنا تیم‌های شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و شرکت پایانه‌های نفتی ایران و رشته در دو و میدانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد تهران و شرکت نفت فلات قاره به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس خاکی نیز شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و نفت و گاز پارس و در تیرانداری نفت مرکزی ایران، بهداشت و درمان صنعت نفت و پایانه های نفتی ایران به ترتیب‌ رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

رییس ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران اضافه کرد: در رشته فوتسال نیز نفت مرکزی ایران، اکتشاف و بهداشت و درمان صنعت نفت به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

مرادی یادآور شد: برای نخستین بار مسابقات به صورت مستقیم پخش شد آن هم در شهری که ملت ایران چشم انتظار ساق پای بازیکنی بوشهری است که در قلب اروپا درخشیده و امروز در قطر برای تیم ملی ایران و خوشحالی مردم با جان و دل تلاش می‌کند.

مدیرعامل شرکت‌ پایانه‌های نفتی ایران نیز گفت: یکی از مولفه‌های قدرت در نظام وجود منابع نفت و گاز و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است.

عباس غریبی افزود: حضور خانواده‌های کارکنان در این جمع هدفمند بوده تا اثبات شود صیانت، راهبری و بهره بردادی از صنایع باید توسط افرادی صو ت گیرد که سلامت جسمی و روانی آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ورزشکاران این المپیاد به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان محسوب شده و موظف هستیم در رابطه با سلامت آنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را داشته باشیم.

غریبی عنوان کرد: کارکنان سرمایه اصلی شرکت ملی نفت ایران هستند و دغدغه مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در رابطه با سلامت جسمی و روانی کارکنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه تدارک دیده شده تا شور، نشاط و شادابی در خانواده ها برقرار باشد.

غریبی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بوشهر به عنوان قطب انرژی سال آینده نیز سایر رویدادهای ملی نفت را میزبانی کند.

وی گفت: برگزاری رویدادهای ملی در بوشهر باعث شناخت نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های ورزشی، آموزشی و درمانی می شود تا در بحث مسئولیت اجتماعی برای توسعه زیرساختی بودجه و اعتبارات مناسبی جذب و به صورت هدفنمد هزینه شود.

 

شناسه خبر : 13493
تاریخ : 1402/10/27 12:49:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tzVkRt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسابقات #ورزشی #شرکت ملی نفت ایران #برترین‌ها #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.