گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
«شجاعت آزاد بودن» پرفروش‌ترین کتاب آمریکا شد
عنوان پرفروش ترین کتاب آمریکا به اثر یک فرماندار رسید

عنوان پرفروش ترین کتاب آمریکا به اثر یک فرماندار رسید !  

 

 

 

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با کتابی با عنوان «شجاعت آزاد بودن» به پرفروش‌ترین کتاب در بازار کتاب آمریکا بدل شده است. گرچه او حدود ۱۰۰ هزار کتاب فروخت، اما نمی‌توان از او به عنوان سکان‌دار بازار نشر در هفته‌ای که گذشت یاد کرد زیرا کالین هوور با کتاب‌هایش هم مکان دوم و هم چند جایگاه دیگر را در اختیار دارد.

 

کتاب پرفروش دوم در فهرست پرفروش‌ها «هرگز، هرگز» نوشته مشترک کالین هوور و تارین فیشر است. اما موفقیت کالین هوور به همین جا ختم نمی‌شود و در فهرست کلی پرفروش‌های آمریکا در یک هفته اخیر وی با «با ما شروع می‌شود» با فروش بیش از ۳۵ هزار نسخه در جایگاه چهارم، با «با ما تمام می‌شود» با فروش نزدیک به ۳۲ هزار نسخه در مکان ششم و با «استخوان‌های قلب» با فروش ۲۶ هزار نسخه در جایگاه هشتم جای دارد. ضمن اینکه کتاب‌های وی در فهرست پرفروش‌های داستانی یکه‌تازی می‌کنند.

 

اما در فهرست کلی پرفروش‌ها دکتر زئوس نویسنده محبوب آثار کودکان نیز ۳ جایگاه را در اختیار دارد و با «تخم‌مرغ‌های سبز و کالباس» با فروش ۳۵ هزار نسخه در جایگاه سوم، با فروش «یک ماهی دو ماهی ماهی قرمز ماهی آبی» با فروش نزدیک به ۳۰ هزار نسخه در مکان هفتم و با فروش «گربه در کلاه» در تیراژ ۲۵ هزار نسخه جایگاه نهم پرفروش‌ها را در اختیار دارد.

 

«دیده‌بان توفان» نوشته سی.جی باکس با فروش ۳۳ هزار نسخه در جایگاه پنجم جدول و «عادت‌های اتمی» نوشته جیمز کلیبر با فروش ۲۳ هزار نسخه دهمین کتاب پرفروش هفته را تشکیل داده‌اند.

 

 

 

شناسه خبر : 7726
تاریخ : 1402/2/17 11:45:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I89Ozg
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #بازار کتاب آمریکا #کتاب شجاعت آزاد بودن #معرفی کتاب #پرفروش های بازار نشر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.