آخرین اخبار
شروع عملیات ترمیم، اصلاح و آسفالت روکش بلوار اصلی بردستان
شهردار بردستان از پایان فاز اول پروژه ترمیم، اصلاح و آسفالت ر‌وکش بلوار اصلی این شهر خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بردستان، «محمدجواد زمانی» با اشاره به پیگیری چندین ماهه شورا و شهرداری این شهر برای روکش آسفالت بلوار اصلی گفت: این خیابان محل تردد خودروهای سبک و سنگین بسیاری به مرکز شهرستان - دیّر - است که در طول سال موجب آسیب جدی به آن می‌شود.

زمانی در ادامه با قدردانی از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای اضافه کرد: به‌همین دلیل و برای بهبود ترددها و زیباسازی محیطی شهر، پروژه ترمیم، اصلاح و آسفالت ر‌وکش این مسیر با همکاری این اداره‌کل در دستور کار قرار گرفت و فاز اول آن هم به پایان رسید.

شهردار بردستان تأکید کرد: تعهد راهداری آسفالت و روکش بود اما شهرداری به‌دلیل نامناسب بودن برخی نقاط، خود به برداشت و اسکراچ آسفالت به متراژ ۲۴ هزار مترمربع اقدام کرد تا کار اصولی‌تر و با کیفیت بهتر انجام شود.

محمدجواد زمانی در رابطه با جزئیات دیگر این پروژه هم گفت: در فاز اول لایه بیندر (لایه آستر یا آسفالت زیر کار) به ضخامت ۲ تا ۳ سانتی‌متر برای رفع چاله‌ها و نابسامانی‌های مسیر کشیده شد و در ادامه و فاز بعد هم لایه رویه آسفالت به ضخامت ۴ تا ۶ سانتی‌متر اجرا خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بردستان

شناسه خبر : 14680
تاریخ : 1403/1/11 07:55:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ikPgEX
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #آسفالت بلوار اصلی #ترمیم #روکش #شهرداری بردستان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.