آخرین اخبار
شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان، کشور را به سوی پیشرفت واقعی می‌رساند
مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در نشست هم اندیشی سه جانبه مدیران پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و شرکت های دانش بنیان گفت: رمز پیشرفت کشور، خودباوری و اعتماد به جوانان و محصولات شرکت‌های بزرگ، خلاق و نوآوردانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دکتر کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، در ابتدای این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان قطب بزرگ تامین و تولید پایدار گاز در کشور، با بهره‌مندی از توان و اقدامات نوآور شرکت‌های دانش بنیان توانسته است دستاوردهای مهمی را در این حوزه ثبت نماید.

صفتی که در نشست هم اندیشی سه جانبه صنعت (مسئولین پالایشگاه پنجم و مدیر بازرگانی مجتمع)، دکتر کفایتی رییس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و شرکت های دانش بنیان، دکتر شاهینی مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه و نمایندگان شرکت های دانش بنیان نیز حضور داشتند تصریح کرد: بررسی چالش‌ها و مسائل مهم همسو با توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی کمک بسیار بزرگی در خصوص تولید و فراورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

وی گفت: با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی، مسیر را برای رفع چالش‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان هموار خواهیم نمود و مجتمع گاز پارس جنوبی با افتخار و تمام قد در جهت حمایت همه‌جانبه از شرکت های دانش بنیان حرکت می‌کند.

مدیر پالایشگاه پنجم گاز پارس جنوبی تصریح کرد: باور داشتن و اعتماد به جوانان، زمینه ساز حل مشکلات است و با بهره‌مندی از دانش و توان شرکت‌های بزرگ، خلاق و نوآور دانش بنیان کشور در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد.

در ادامه‌ى نشست هم‌اندیشی جواد سهیلی، مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی، جزئیات بیشتری در مورد چالش های بخش بازرگانی را عنوان نمود و خواستار پیگیری رفع این چالش ها در کوتاه‌ترین بازه زمانی شد.

در ادامه نیز مسئولین پالایشگاه پنجم پارس جنوبی برخی از محدودیت های همکاری فی ما بین بخش خرید و خدمات با شرکت های دانش بنیان را بیان نمودند سپس دغدغه های مربوط به شرکت های دانش بنیان در قبال همکاری با مجتمع توسط چند شرکت ارائه و مورد بحث قرار گرفت .


در پایان مقرر گردید چالش های اساسی نشات گرفته از قوانین و مقررات و آیین نامه هاکه منجر به محدودیت در همکاری فی ما بین صنعت و شرکت های دانش بنیان می شود توسط دکتر کفایتی مورد پیگیری قرار گیرد.

شناسه خبر : 4761
تاریخ : 1401/10/3 08:39:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9vKDoH
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #مدیرپالایشگاه پنجم #پارک فناوری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.