گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
شفافیت صفر در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر طی سه ساله اخیر؛ مردم و رسانه ها از تعداد اتباع و سرنوشت درآمدهای حاصل بی‌خبرند
در طی سه سال گذشته، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر از ارائه اطلاعات شفاف درباره وضعیت اتباع خارجی مستقر در استان و همچنین درآمدهای حاصل از این حوزه خودداری کرده است.

این در حالی است که اهمیت موضوع اتباع خارجی و تأثیرات آن بر جامعه محلی، ضرورت دسترسی به اطلاعات دقیق و شفاف را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

شهروندان بوشهری، رسانه ها و فعالان مدنی بارها خواستار ارائه اطلاعاتی در خصوص تعداد دقیق اتباع خارجی، نحوه مدیریت و نظارت بر آنها و همچنین چگونگی هزینه کرد درآمدهای حاصل از این حوزه شده‌اند. اما متأسفانه تاکنون پاسخ روشنی از سوی مسئولان این اداره به این مطالبات داده نشده است.

انتقادها از عملکرد اداره کل اتباع استان بوشهر در این زمینه همچنان ادامه دارد و بسیاری از شهروندان معتقدند که عدم شفافیت در این حوزه، زمینه ساز بروز برخی مشکلات و سوءاستفاده‌ها می‌شود.

شناسه خبر : 17709
تاریخ : 1403/7/16 20:20:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2uOvjw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اتباع #مهاجرین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.