آخرین اخبار
شهرداری‌های استان بوشهر هسته‌های دانش‌بنیان برای پیشبرد کارها و رفع مشکلات تدوین کنند
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر هسته‌های دانش‌بنیان، راهکارهای پیشبرد کارها و رفع مشکلات را تدوین کنند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم پور شهیدی  با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در آغاز قرن پانزدهم و در سال 1401 که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده سند تحول شهرداری‌ها مستند به بیانیه گام دوم انقلاب و سمت‌‌وسوی حرکت ما نیز حرکت راهبردی است تا شعار گام تمدن ساز ، شهرداری مردمی و شهر متعالی را عملیاتی و نهادینه کنیم .

وی بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را نسخه جامع از واقعیت کنونی و چشم‌انداز آینده کشور دانست و بیان کرد: این بیانیه باید مبنای سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های تحول‌گرا برای تعالی شهرها قرار بگیرد و سند چشم‌انداز و تحول شهر نیز مستند به بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر اضافه کرد: با مبنا قرار دادن این نقشه راه ،شهرداری‌های استان برای اجرا شعار سال 1401 تلاش مضاعف و عملی کرده و گزارش عملکرد روشنی از خدمت حوزه عمل خود برای مردم باید ارائه دهند .

رستم‌پور با بیان اینکه شهرداری‌ها باید در بخش‌ها و حوزه های فعالیتی به برنامه‌های دانش‌بنیان توجه کنند خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها با سازمان‌های مختلف علمی و به‌ویژه دانشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند تا با رویکردی مسئله محور مأموریت‌ها و برنامه‌های دانش‌بنیان هر شهر و شهرداری دقیقاً مشخص و معین شود.

وی افزود: بر این اساس شهرداری‌ها هسته‌های دانش‌بنیان راهکارهای پیشبرد کارها و رفع مشکلات را تدوین کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر تصریح کرد: انجام و پیشبرد امور بر اساس الگوهای دانش‌بنیان شاخص‌های اصلی ارزیابی شهرداران و شهرداری‌های استان در سال جاری خواهد بود و از الگوهای دانش‌بنیان نیز باید در همه زمینه‌ها بیشتر استفاده کرد.

شناسه خبر : 1725
تاریخ : 1401/1/15 13:16:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3BTIHX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرکل امور شهری #استانداری بوشهر #هوشنگ رستم پور شهیدی #اخبار استانداری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.