گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر:
شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور میدانی و جهادی بود
استاندار بوشهر در مراسم شام غریبان شهدای خدمت در بوشهر گفت: شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و میدانی بود.

 احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در آیین شام غریبان شهدای خدمت در بوشهر اظهار داشت: حضور گسترده و بی نظیر مردم در مراسمات شهدای خدمت در جای جای کشور نشان دهنده علاقه قلبی مردم به رئیس جمهور شهید و همراهان است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، میدانی و جهادی فعالیت و عمل می‌کرد و ستادی و اداری نبود و به این دلیل تعداد سفرهای استانی رئیس جمهور فقید، قابل قیاس با دوره‌های گذشته نیست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دیگر ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی ساده‌زیستی بود، اضافه کرد: ساده‌زیستی شهید خدمت برگرفته از تفکر امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بود که در وجود آیت‌الله رئیسی موج می‌زد و در این زمینه نشستن در کنار اقشار نیازمند و محروم روی زمین و در خانه فقرا از نشانه‌های ساده‌زیستی رئیس جمهور شهید بود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با صداقت بود و هیچ چیزی را با ریا انجام نمی‌داد خاطرنشان کرد: شهید رئیسی آنچه در دل داشت با عمل آن همسان بود.

بر اساس این گزارش، مراسم شام غریبان شهدای خدمت، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، "سید محمد علی آل هاشم" نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، "رحمت مالکی" استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

مردم داغدار استان بوشهر که در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان در سانحه بالگرد عزادار هستند پنجشنبه شب به یاد این شهدای گرانقدر در مراسم شام غریبان شرکت کردند.

این مراسم که در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر و در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد یکی از مداحان در سوگ شهادت این عزیزان مداحی کرد و شرکت‌کنندگان به سر و سینه زدند و عزاداری کردند.

شناسه خبر : 15485
تاریخ : 1403/3/4 12:55:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nDuFbJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار بوشهر #شهید آیت الله رئیسی #رئیس جمهور #احمد محمدی زاده

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.