آخرین اخبار
شهید مهندس داریوش شاهینی؛ الگوی ماندگار برای اصحاب رسانه استان بوشهر
قدردان باشیم: بد نیست به رسم وفا یادی کنیم از شهید مهندس داریوش شاهینی ( شهید رسانه استان بوشهر)، به امیدی که فانوس تاریکی های ما در عرصه رسانه و مطبوعات باشند:

پر واضح است، اگر ما دید و بینش خود از جهان را به یک تصور ذهنی و رویائی محدود کنیم، زندگی در تمام قواعدش ما را ناامید و مایوس خواهد نمود. اما اگر افق دید و بینش خود را بسط داده و به شناسائی و توجه آنچه را که زندگی به ما عطا کرده است بپردازیم، متوجه خواهیم شد که با دنیائی با درجات والای عنایات و نعمات و حمایتهای بی نظیر احاطه شده ایم، قدرشناسی مشروط و منوط به توجه، دید و نگرش به درون خود است. بدون یک توجه واقعی نمی‌توان به وجود تعداد بیشماری از رخدادهای تکراری که به نفع ما در جریان است پی برد و آنها را دید، آنچنان که تحقیقات جدید نشان می‌دهد انسانهای قدردان و سپاسگزار راضی تر، خوشبخت تر و اجتماعی تر از افرادی هستند که با دقت تمامی جهات منفی زندگی خود را موشکافی و بایگانی می‌کنند اما جهات مثبت را نادیده می‌انگارند. اینها همچنین کمتر از امراض جسمانی گله مند بوده و به هنگام وجود مشکلات شخصی به یاری یکدیگر می‌شتافتند و بیشتر از دیگران حمایت احساسی و معنوی خودشان را از یکدیگر ابراز می‌کردند. همچنین بیشتر در کارهای اجتماعی (و عام المنفعه و خیریه بدون چشمداشت مالی شرکت) می‌جستند.انسانهای شکرگزار ارزش کمتری برای مادیات قائلند.

شهید مهندس داریوش شاهینی بعنوان یک الگوی واقعی و تاثیر گذار در عرصه رسانه و مطبوعات، همواره از سوی اصحاب رسانه ملی و استانی مورد ستایش بوده و هستند، چرا که انسانهای خاص با ویژگی های منحصر به فرد هستند، که داشته هایشان را با خلوص نیت اعطا نموده و پای در مسیر لایتناهیِ عاشقی می گذارند. شهید بزرگوار متولد 1356 در استان بوشهر، شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و از همان بدو دانش‌آموز ممتاز مدارس برازجان بوده و با گذران دوران در سال 1379به فراغت از تحصیل در رشته مهندسی از دانشگاه شیراز دست یافتند، ایشان همچنین دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، عضو شورای فرهنگی و گزینش دانشگاه شیراز، دبیر اجرایی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور، عضو بسیج سازمان صدا و سیما، مدیر گروه واحد مرکزی خبر صدا و سیما، دبیر گفت‌وگوی ویژه خبر 22:30 شبکه دوم سیما، تحلیل‌گر سیاسی معاونت سیاسی صدا و سیما را در کارنامه خود دارند، آن عزیز سفر کرده بعنوان دبیر بولتن محرمانه خبر صدا و سیما در 15 آذر ماه 84 در راه سفر برای پوشش خبری رزمایش »عاشقان ولایت» با اهداء سر و بدن سوخته خود  در آتش عشق به ارزشها و آرمانهای اصیل انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل و به جرگه عاشقان ولایت پیوست.

گزیده ای از زندگی شهید مهندس داریوش شاهینی

- متولد 1356 تل سرکوه از توابع شهرستان دشتستان

- دانش آموز ممتاز مدارس برازجان 1374-1362

- فارغ التحصیل دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز 1379

- مسئول گروه سیاست خارجی واحد پردازش و تحلیل اخبار سیاسی صدا و سیما کشور

- مسئول گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما

- مدیر روابط عمومی سازمان آگهی بازرگانی صدا و سیمای کشور

- مدیر گروه اجتماعی واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

- عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز

- عضو شورای فرهنگی دانشگاه شیراز

- رئیس شورای اسلامی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز

- رئیس شورای صنفی دانشگاه شیراز

- عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

- دبیر اجرایی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

- مفسر و کارشناس گروه تفسیر خبر

روحش شاد، یادش گرامی

 

شهید مهندس داریوش شاهینی؛ الگوی ماندگار برای اصحاب رسانه استان بوشهر

 

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمور  با خانواده شهید شاهینی

سید محمد حسینی (معاون پارلمانی رئیس جمهور) طی سفری یک روزه با خانواده شهید شاهینی (اولین شهید رسانه استان بوشهر) در برازجان دیدار و گفتگو نمودند

شناسه خبر : 59
تاریخ : 1399/7/24 05:55:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ToA4U0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شاهینی #رسانه #استان بوشهر #قدردان #شهید #داریوش شاهینی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.