آخرین اخبار
شهید مهندس داریوش شاهینی؛ الگوی ماندگار برای اصحاب رسانه استان بوشهر
-

پر واضح است، اگر ما دید و بینش خود از جهان را به یک تصور ذهنی و رویائی محدود کنیم، زندگی در تمام قواعدش ما را ناامید و مایوس خواهد نمود. اما اگر افق دید و بینش خود را بسط داده و به شناسائی و توجه آنچه را که زندگی به ما عطا کرده است بپردازیم، متوجه خواهیم شد که با دنیائی با درجات والای عنایات و نعمات و حمایتهای بی نظیر احاطه شده ایم، قدرشناسی مشروط و منوط به توجه، دید و نگرش به درون خود است. بدون یک توجه واقعی نمی‌توان به وجود تعداد بیشماری از رخدادهای تکراری که به نفع ما در جریان است پی برد و آنها را دید، آنچنان که تحقیقات جدید نشان می‌دهد انسانهای قدردان و سپاسگزار راضی تر، خوشبخت تر و اجتماعی تر از افرادی هستند که با دقت تمامی جهات منفی زندگی خود را موشکافی و بایگانی می‌کنند اما جهات مثبت را نادیده می‌انگارند. اینها همچنین کمتر از امراض جسمانی گله مند بوده و به هنگام وجود مشکلات شخصی به یاری یکدیگر می‌شتافتند و بیشتر از دیگران حمایت احساسی و معنوی خودشان را از یکدیگر ابراز می‌کردند. همچنین بیشتر در کارهای اجتماعی (و عام المنفعه و خیریه بدون چشمداشت مالی شرکت) می‌جستند.انسانهای شکرگزار ارزش کمتری برای مادیات قائلند.

شهید مهندس داریوش شاهینی بعنوان یک الگوی واقعی و تاثیر گذار در عرصه رسانه و مطبوعات، همواره از سوی اصحاب رسانه ملی و استانی مورد ستایش بوده و هستند، چرا که انسانهای خاص با ویژگی های منحصر به فرد هستند، که داشته هایشان را با خلوص نیت اعطا نموده و پای در مسیر لایتناهیِ عاشقی می گذارند. شهید بزرگوار متولد 1356 در استان بوشهر، شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و از همان بدو دانش‌آموز ممتاز مدارس برازجان بوده و با گذران دوران در سال 1379به فراغت از تحصیل در رشته مهندسی از دانشگاه شیراز دست یافتند، ایشان همچنین دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، عضو شورای فرهنگی و گزینش دانشگاه شیراز، دبیر اجرایی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور، عضو بسیج سازمان صدا و سیما، مدیر گروه واحد مرکزی خبر صدا و سیما، دبیر گفت‌وگوی ویژه خبر 22:30 شبکه دوم سیما، تحلیل‌گر سیاسی معاونت سیاسی صدا و سیما را در کارنامه خود دارند، آن عزیز سفر کرده بعنوان دبیر بولتن محرمانه خبر صدا و سیما در 15 آذر ماه 84 در راه سفر برای پوشش خبری رزمایش »عاشقان ولایت» با اهداء سر و بدن سوخته خود  در آتش عشق به ارزشها و آرمانهای اصیل انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل و به جرگه عاشقان ولایت پیوست.

گزیده ای از زندگی شهید مهندس داریوش شاهینی

- متولد 1356 تل سرکوه از توابع شهرستان دشتستان

- دانش آموز ممتاز مدارس برازجان 1374-1362

- فارغ التحصیل دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز 1379

- مسئول گروه سیاست خارجی واحد پردازش و تحلیل اخبار سیاسی صدا و سیما کشور

- مسئول گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما

- مدیر روابط عمومی سازمان آگهی بازرگانی صدا و سیمای کشور

- مدیر گروه اجتماعی واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

- عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز

- عضو شورای فرهنگی دانشگاه شیراز

- رئیس شورای اسلامی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز

- رئیس شورای صنفی دانشگاه شیراز

- عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

- دبیر اجرایی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

- مفسر و کارشناس گروه تفسیر خبر

روحش شاد، یادش گرامی

لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ToA4U0

شناسه خبر : 222
تاریخ : 1399/10/28 17:16:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7azCRm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.