گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صادرات بیستمین محموله صادراتی بندر کنگان به مقصد قطر
رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: بیستمین محموله صادراتی بندر کنگان حاوی آخال حبوبات به مقصد کشور قطر بارگیری شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عبدالمحمد نادری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: از نیمه دوم امسال همزمان با راه اندازی 2 پست اسکله رمپ موقت در بندر کنگان رشد قابل قبولی در صادرات این بندر شکل گرفته به نحوی که تاکنون 20 محموله حاوی میوه وتره بار، سبزیجات و آخال حبوباب به مقصد قطر بارگیری شده است.
وی بیان کرد: در این راستا تسهیلات ویژه ای نیز برای تجار و بازرگانان بویژه در بخش هزینه های حمل و نقل پیش بینی شده تا بتوانند از بندر کنگان برای صادرات اقدام کنند.
نادری ادامه داد: اکنون در بندر کنگان پروژه توسعه موج شکن با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن به 75 درصد رسیده و براساس پیش بینی ها در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: با اجرا توسعه موج شکن بندر کنگان ظرفیت تردد شناورها از یک هزار و 500 تن به 2 هزار و 500 تن افزایش می‌یابد.
نادری اظهار کرد: همچنین عمق 4.5 کانال دسترسی بندر کنگان نیز به هفت متر افزایش و محوطه بندر نیز از هفت هکتار کنونی به 37 هکتار افزایش پیدا می‌کند.

شناسه خبر : 5961
تاریخ : 1401/12/7 12:44:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jupIG9
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #صادرات #محموله #بندر کنگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.