آخرین اخبار
صادرات بیش از ۴۸۰ هزار تن گوگرد از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به شرق آسیا
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی از صادرات بیش از 480 هزار تن گوگرد مرغوب و دانه‌بندی شده از سراسر پالایشگاه‌های مجتمع به کشورهای شرق آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی احمدی، با اشاره به تولید گوگرد مرغوب و دانه بندی شده در این مجتمع عظیم گازی گفت: اکنون ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد در پارس جنوبی وجود دارد که در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ در شرایط کاملاً ایمن و با رعایت مسائل محیط زیستی توانستیم بیش از ۴۸۰ هزار تن گوگرد را از این مجتمع به مقاصد شرق آسیا صادر کنیم.


رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: محصول مهم و قابل توجه دیگری که در سایت یک مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود، ماده بودارکننده است و مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان تنها تولیدکننده این ماده در خاورمیانه هستیم که ظرفیت تولید ۵۰ تن در ماه را داریم.


وی در این باره تصریح کرد: تولید‌ مادر بودار کننده در این مجموعه تا پایان پاییز امسال، نسبت به مدت زمان مشابه پارسال، ۱۲ درصد افزایش یافته و در اختیار شرکت‌های داخلی و گاز استانی قرار گرفته است.


وی اعلام کرد: همه تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی این است که شرایط تولید پایدار و حداکثری و رضایت مردم را نگه دارند و برای رفاه مردم کشور و تأمین صنایع عمده و موارد دیگری مصرف، تلاش کنند.


رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان تأکید کرد که این تلاش‌ها با مصرف بهینه انرژی سبب مدیریت مطلوب مصرف گاز در کشور می‌شود.

شناسه خبر : 5558
تاریخ : 1401/11/11 10:07:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rdLun1
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #رئیس امورهماهنگی ونظارت برتولید #مجتمع گاز پارس جنوبی #صادرات #گوگرد #شرق آسیا #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.