آخرین اخبار
صالح رحیمی فرمانداربوشهر با صدور پیامی؛ 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است.

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

"هل یستوی الذین یعلمون و لا یعلمون"

 

بی شک، جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس می دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب بیشتر می یابد و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود و جامعه ای که قدردان خوبان خود نباشد به مرگ خوبی ها و فضیلت ها رضایت داده است،

 

12 اردیبهشت روز معلم، روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری است، روز تجلیل از عزیزانی است که ارشاد و راهنمایی دیگران را به بهای سوختن خود خریده اند، فرشتگانی که می سوزند تا دیگران بمانند، می روند تا دیگران را به جاودانگی و کمال واقعی رهنمون شوند.

 

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد فرزانه حوزه و دانشگاه، شهید آیت الله مرتضی مطهری و همه شهدای والامقام فرهنگی، 12 اردیبهشت ماه؛ روزمعلم را به مردم سرزمین دانش پرور و عالمدوست شهرستان بوشهرخاصه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک عرض نموده، از تلاشهای ارزشمند و مشفقانه اساتید، مربیان، دبیران، آموزگاران و همکاران آنها در سراسرشهرستان قدردانی می نمایم و آرزوی به ثمر نشستن تلاشهای این عزیزان در تربیت نیروهای انسانی مورد نیاز چرخه تولید ملی را از درگاه خداوند حکیم مسالت دارم.

امیدوارم با مجاهدت و همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان فرهیخته و معلمان مشفق به سوی جامعه ای پویا و با نشاط وسرشار از فضل و اخلاق گام برداریم تا در آینده ای نزدیک، شاهد اعتلا و آبادانی ایران و شهرستان عزیزمان باشیم.

صالح رحیمی 

فرماندار شهرستان بوشهر

شناسه خبر : 1884
تاریخ : 1401/2/12 09:20:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ftqyt1
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #روز معلم #صالح رحیمی #۱۲ اردیبهشت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.