آخرین اخبار
صدور 110 فقره پروانه کسب ویژه ایثارگران در شهرستان دشتستان
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از صدور 110 فقره پروانه کسب ویژه ایثارگران در دشتستان طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر؛ علی کشتکار در جلسه کمیسیون نظارت دشتستان اظهارداشت : گسترش حوزه فعالیت اصناف از مهم‌ترین اقدامات این اداره در طول یک سال گذشته بوده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفته است.

کشتکار اضافه کرد : توجه به امور مربوط به ایثارگران در حوزه اصناف از اقدامات مهمی است که در این زمینه شاهد صدور 110 مورد پروانه کسب طی یکسال گذشته برای افراد معرفی شده از طرف اداره بنیاد شهید مربوط به ایثارگران بوده‌ایم.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه 16 جلسه کمیسیون نظارت طی یکسال گذشته در این شهرستان برگزار شده ابرازداشت: تعداد 68 مصوبه به منظور رسیدگی و تعیین تکلیف مسائل و مشکلات مربوطه سازمانهای صنفی شهرستان ابلاغ شده است .

کشتکار با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه ها در دشتستان عنوان کرد : طی یکسال گذشته انتخابات 17 اتحادیه صنفی در دشتستان برگزار و هیات مدیره جدید آنها منصوب شده اند.

شناسه خبر : 13927
تاریخ : 1402/11/24 08:35:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/85InF3
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اداره صمت #صنعت #معدن #تجارت #صدور #پروانه کسب #ایثارگران #شهرستان دشتستان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.