آخرین اخبار
صدور بیانیه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس
صدور بیانیه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس




متن بیانیه سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.
ملت مظلوم فلسطین در هفت دهه گذشته جز ستمی ناروا و ظلمی مستمر بر پیکره خود ندیده و با آن‌که همواره در چنبره استبداد صهیونیستی گرفتار بوده اما با مردمانی از جنس ایمان به “واعدوا لهم ماستطعتم بالقوه”و معنویت و مقاومتی استوار، پرچم عدالت‌خواهی را افراشته نگه داشته‌اند.
تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند.
پرچم عدالت طلبی و آزادی خواهی که اینک در دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده با مجاهدت‌های جوانان این سرزمین در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری به سراسر دنیای اسلام گسترش پیدا کرده و در آستانه نفوذ بر ذهن و قلب هر انسان پاک سرشت و آرمان گرایی قرار گرفته است.
اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ساوجبلاغ هم‌صدا با سایر مردم کشور در روز باشکوه قدس با دل‌هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه منفور، با مشت‌های گره کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می‌رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است .
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ نیز با تاسی از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و با امید به نجات جامعه بشری و بویژه ملت فلسطین از چنگ دشمنان انسانیت، ضمن اعلام انزجار از طرح‌های شیطانی وگمراه کننده ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایان پاندمی و شیوع جهانی استکبار و استبداد را از خداوند منان طلب کرده و در راه نیل به اهداف این آرمان و تحقق وعده الهی اعلام آمادگی می‌نمایند.

 

شناسه خبر : 1863
تاریخ : 1401/2/9 14:24:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Yrig7j
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #بیانیه #روزقدس #ساوجبلاغ #وزارت فرهنگ و ارشاد #روزنامه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.