آخرین اخبار
صدور ماهانه یک میلیون نوبت الکترونیکی از سوی مراجع قضایی
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه درباره بررسی پرونده‌های مُسن موجود در دادگاه‌های تجدیدنظر گفت: با راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریتی قوه قضاییه، امکان بررسی برخط تعداد پرونده‌های موجود در هر شعبه و سابقه و روند رسیدگی به آن‌ها فراهم شده است.

عیسی زارع پور، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به فعالیت سامانه نوبت دهی الکترونیکی قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط ماهانه یک میلیون نوبت الکترونیک برای مراجعین به مراجع قضایی صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه درباره بررسی پرونده‌های مُسن موجود در دادگاه‌های تجدیدنظر گفت: با راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریتی قوه قضاییه، امکان بررسی برخط تعداد پرونده‌های موجود در هر شعبه و سابقه و روند رسیدگی به آن‌ها فراهم شده که مدیران بخش‌های مختلف قضایی می‌توانند به بهترین نحو از آن بهره برداری کنند.

شناسه خبر : 777
تاریخ : 1400/5/21 19:48:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ffm7JV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.