گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صعود کره جنوبی به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲
تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعنوان سومین نماینده قاره آسیا با شکست دو بر یک پرتغال راهی مرحله حذفی جام جهانی قطر شد

کره جنوبی با افتخار و مربی بومی به مرحله حذفی جام جهانی قطر صعود کرد

 

به گزارش دریا کنار : در ورزشگاه اجوکیشن سیتی نیز پرتغال در حالی که با گل دقیقه ۵ ریکاردو هورتا از حریف خود پیش افتاده بود، دروازه‌اش در دقیقه ۲۷ توسط کیم یونگ جئون باز شد.

 

 پرتغال در ادامه بازی‌ چند موقعیت خطرناک دیگر برای گلزنی داشت که دو تای آنها توسط کریستیانو رونالدو هدر رفت. رونالدو همچنین در صحنه گل تساوی کره‌‌‌ای‌ها ناخواسته باعث قرار گرفتن توپ ارسالی از نقطه کرنر جلوی پای گلزن حریف شد. در نیمه دوم کره جنوبی عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست ارائه کرد و موقعیت‌هایی برای زدن گل برتری هم داشت و در نهایت در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده با گلزنی هوانگ هی چان با پاسی استثنایی از سون هئونگ مین در حضور سه مدافع حریف، گل دوم را به ثمر رساند.

 

این گل سبب شد که کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک پیروز و مانند اروگوئه ۴ امتیازی شود و با توجه به برابر بودن تفاضل گل دو تیم (هر دو صفر)، کار به مقایسه گل‌های زده کشید که در این بخش، کره جنوبی با ۴ گل زده (۲ گل بیشتر از اروگوئه) آمار بهتری داشت و به همین دلیل به رده دوم صعود کرد تا بعد از پرتغال ۶ امتیازی به عنوان تیم دوم گروه، صعودی دراماتیک را به مرحله یک هشتم نهایی تجربه کند. کره بعد از استرالیا و ژاپن سومین تیم آسیایی حاضر در مرحله حذفی شد. این در حالی است که سه تیم غرب آسیا یعنی ایران، عربستان و قطر میزبان همگی حذف شدند.

شناسه خبر : 4341
تاریخ : 1401/9/12 10:56:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/v3TaGY
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #کره جنوبی، جام جهانی قطر، آسیا

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.