آخرین اخبار
صنعت نفت در جزیره خارگ پیشگام در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: صنعت نفت در جزیره خارگ از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است وهدف صنعت نفت داشتن حضور موثر در کنار اهالی شریف جزیره خارگ است.

عباس غریبی افزود: صنعت نفت در کنار اجرای طرح‌های نفتی و صنعتی، از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است، در سالیان اخیر به همت شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ خدمات بسیار خوب و مناسبی را به محیط پیرامون ارائه داده است و تلاش ما در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارتقا کیفیت سطح این خدمات است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای سهولت در تردد اهالی جزیره خارگ، ۳۶ پرواز فوق العاده در مسیر‌های اهواز -خارگ-بوشهر و بالعکس به ظرفیت ۱۶۲۰ صندلی اختصاص داده شد.

غریبی افزود: همچنین در سال گذشته در مسیر‌های تهران-اصفهان-شیراز-بوشهر- اهواز، بیش از ۹۹۰۰ نفر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی از پرواز چارتری پایانه‌های نفتی ایران استفاده کردند.

وی به آمار تردد با شناور در این سال اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار و هفتصد نفر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در مسیر‌های بوشهر و گناوه از خدمات تردد با شناور استفاده کردند.

شناسه خبر : 7078
تاریخ : 1402/1/27 07:06:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XSral1
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پایانه‌ #نفتی #جزیره #خارگ #مسئولیت‌ #غافل #پیشگام #اجتماعی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.