گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ضرورت برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی - اسلامی در استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی تولیدکننده پوشاک ایرانی-اسلامی در استان گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی - اسلامی در استان ضروری است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی‌های میدانی در خصوص شناسایی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان در حدود 90 تولیدکننده، طراح و خیاط می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: به همین جهت در راستای توسعه و ارتقاء این بخش، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

وی افزود: همچنین پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی 16 واحد تولیدکننده پوشاک ایرانی-اسلامی در استان باید مورد توجه و حمایت لازم قرار گیرند.

پورات یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 4 نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان گوهرشاد با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان بوشهر برگزار گردیده که آخرین نمایشگاه از تاریخ 20 تا 29 اسفند ماه 1401 در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، برگزاری دوره آموزشی مرتبط با عفاف و حجاب در سطح ادارات و مراکز دولتی است که باید جهت اجرای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

شناسه خبر : 6242
تاریخ : 1401/12/24 13:17:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XbMGlp
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ضرورت #برگزاری #توانمندسازی #دوره #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.