آخرین اخبار
طرح تشديد کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان
به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در شهرستان دیر اجرا خواهد شد

با عنایت به‌ در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و با توجه به اهمیت و حساسیت کنترل و نظارت بهداشتي بر زنجیره تولید و تامین فرآورده های خام دامی به لحاظ حفظ سلامت در ایام مذکور ، شبکه دامپزشکی همچون سنوات گذشته با دو اکیپ ثابت و سیار از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ در دو شیفت کاری از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۴ الی ۲۰ شب اقدام به نظارت و بازرسی از تمامی مراکز تحت پوشش خواهد نمود .

شایان ذکر است با توجه به تجربیات و نتایج اجرای طرح در سال های گذشته در بازه ای از این تاریخ کارشناسان مربوطه به همراه کارشناسان سایر نهاد های مرتبط مانند اداره بهداشت و درمان ، اداره صمت و تعزیرات حکومتی نسبت به بازدید مشترک و نظارت بر اماکن عرضه اقدام خواهند نمود .

در پایان ضمن آرزوی سالی توام با شادکامی و تندرستی برای همشهریان و مهمانان عزیز و قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان ، به اطلاع می رساند در صورت هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره ثابت ۳۵۴۲۲۰۰۳ و کارشناسان مستقر در شبکه دامپزشکی دیر در میان بگذارند .

شناسه خبر : 14375
تاریخ : 1402/12/20 06:37:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FBDh6Q
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #تشدید کنترل #نظارت بهداشتی #دامپزشکی #ماه رمضان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.