آخرین اخبار
طرح نظارتی بازار ویژه عید نوروز و ماه رمضان در استان بوشهر اجرایی خواهد شد
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح نظارتی بازار ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان از 16 اسفند ماه سالجاری 1402 تا 24 فروردین 1403 در استان خبرداد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ,معدن وتجارت استان بوشهر ؛ احمد رجایی افزود : براساس دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، طرح نظارتی ویژه نوروز 1403و ماه رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در استان جهت کنترل و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در سراسر استان از 16 اسفندماه سال 1402  اجرا خواهد شد .

رجایی عنوان کرد: با توجه به نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام مورد نیاز ، این طرح ویژه به منظور تجدید نظارت ها جهت پیشگیری و جلوگیری از  افزایش تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی ناشی از افزایش تقاضای خرید مردم ، این طرح نظارتی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهراجرا می شود. 

وی عنوان کرد: گروه کالاهای هدف و اولویت دار این طرح شامل انواع نان، لبنیات،گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه ، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، روغن موتور، مواد شوینده و تایرخودرو، روغن موتور، لوازم یدکی و غیره می باشد.

رجایی اضافه کرد : همچنین در مدت زمان اجرای طرح ویژه نوروز در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر؛ شرکت‌های مسافرتی زمینی، ریلی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوریها، رستورا ن های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشک شویی، قالی شویی نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

معاون اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد : نظارت بر مراکز نگهداری کالا سردخانه‌ها، انبارها و بررسی میزان موجودی کالا در این مراکز و همچنین پایش مستمر تولید، توزیع و موجودی کالاهای هدف از طریق سامانه جامع تجارت و رصد گلوگاه‌های احتمالی تخلفات صنفی جهت جلوگیری از احتکار، عدم عرضه و گران فروشی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

رجایی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و غیره از سوی واحدهای صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یا واحد پاسخگویی گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

شناسه خبر : 14189
تاریخ : 1402/12/7 08:26:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uvFd7j
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بازرسی #طرح نظارتی بازار #عید نوروز #ماه رمضان #اداره کل صمت #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.