آخرین اخبار
طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در سراسر استان بوشهردر حال اجرا است
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ بخشی از اجرای طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ازسوی مسئولین صنعت،معدن و تجارت و با حضور اتاق اصناف ، فرمانداری و سایر دستگاههای مرتبط در شهرستان عسلویه در تاریخ24 اسفندماه سالجاری برگزارشد.

 با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای مورد نیاز این ماه مبارک، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در سراسر شهرستانهای تابعه ؛ جهت مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی به ویژه تخلف گرانفروشی ناشی از افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج این ایام، طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان را همزمان با سایر استان‌های کشور بصورت مستمر از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز نموده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

شهروندان عزیز در سراسر استان می توانند برای مقابله با تخلفات احتمالی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، درج‌نشدن قیمت و غیره مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ گزارش نموده تا بازرسان در اسرع وقت نسبت به رسیدگی موضوع اقدام کنند.

شناسه خبر : 6272
تاریخ : 1401/12/25 10:14:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4stIX4
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نظارت #بازار #ماه مبارک رمضان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.