آخرین اخبار
طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت
در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جرا طرح جهاد آبرسانی ۳۰ روستای استان تحت پوشش این طرح قرار دارند افرود: برای تسریع در اجرا این طرح‌ها تخصیص اعتبارات به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مورد توجه ویژه قرار گرفته است. 

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در این نشست  آقای محمد نجفی جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تکمیل این طرح‌ها در اولویت قرار دارد اظهار داشت: در راستای تأمین نیاز آب شرب نقاط محروم و کم برخوردار تمامی امکانات نیروی دریایی سپاه برای  تسریع در  اجرا پروژه‌ها بسیج شده است. 

وی جهاد آبرسانی با مشارکت وزارت نیرو و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تلاش می‌شود با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت ممکن طرح‌ها اجرا و تکمیل شود.

  جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به تعامل و همکاری بسیار مطلوب بین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و نیروی دریایی سپاه گفت: این مهم سبب تسریع در اجرا پروژه‌ها شده است. 

نجفی از افزایش ماشین‌آلات و تأمین مصالح برای تسریع در اجرای پروژه‌ها خبر داد بیان کرد: براساس برنامه زمانبندی تعدادی از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تا هفته دولت تکمیل و افتتاح شود. 

ابوالحسن عالی اعتبار اجرا طرح آبرسانی به ۳۹ روستای استان بوشهر با مشارکت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای انعقاد قرارداد فاز دوم  و شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها در راستای پایدار شدن منابع آب روستاها، طرح جهاد آبرسانی با اعتبار اولیه ۵۵۷ میلیارد تومان در استان اجرایی خواهد شد.‌

  وی اضافه کرد: با تصویب و ابلاغ این قرارداد، با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شاهد تسریع در امر آبرسانی به روستاهای کم برخوردار در استان خواهیم بود.

  در این نشست  مقرر شد در آینده ایی نزدیک  پروژه‌های خط انتقال آب بندر رستمی، روستاهای سمل و گلنگون در شهرستان تنگستان جمعا به طول شش هزار و ۸۷۰ متر و خط انتقال آب ارم - دهرود در شهرستان دشتستان به طول ۳ هزار و ۶۰۰ متر به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.   کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵ هزار مترمکعب تنگ‌ارم دشتستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

شناسه خبر : 2340
تاریخ : 1401/4/16 12:29:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/frjewd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار آب و فاضلاب استان بوشهر #نیروی دریایی سپاه #جهاد سازندگی #آبرسانی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.