آخرین اخبار
💢طرح هواخوری خدا درقالب اعتکاف
260مددجو در زندانهای استان بوشهر تمرین ملاقات با خدا کردند.

 ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا انسانها پله پله با خداوند بیشتر آشنا شوند و با قرائت بیشتر قرآن و نماز یاد خدا را در دل های خود مستحکم ترنمایند. 
در طرح هواخوری خدا در زندان های استان بوشهر به مدت سه شب تعداد ۲۶۰ نفر از مددجویان ضمن بهره مندی از معارف الهی و شرکت در مراسمات معنوی و مذهبی که روزانه در زندان ها اجرا می شود در قالب طرح مذکور برای دریافت عالی ترین رحمت ها و فیوضات الهی به عبادت می پردازند و توفیق همنشینی با قرآن و انس با خداوند نصیب شان می گردد. 
 در همین خصوص رضا مقبلی مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: زینت انسان ها و حیات مطلوب آنها در گرو نورانیت برنامه های معنوی می باشد و هر کس که به خداوند نزدیکتر باشد مقرب تر است. وی با اشاره به طرح های اجرا شده از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان های استان گفت : زندانهای استان بوشهر سرشار از تلاوت وتدبر در قرآن قرائت نماز ، قرائت ادعیه و شرکت در حلقه های معرفتی با حضور روحانیون می باشد و این عنایت الهی است که تمام اعضای انسان در محضر خداوند خود را نیازمند تر از همیشه می‌بینند . 
مقبلی همچنین افزود: در این ماه عزیز بستر مناسبی برای تجدید نظر در رفتارها و دلبستگی بیشتر به دستورات خداوند فراهم شده است.

شناسه خبر : 503
تاریخ : 1400/2/21 07:33:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/n2Gm0R
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.