آخرین اخبار
طی بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر؛ آخرین مراحل تجهیز و بازطراحی کتابخانه های عمومی چغادک و وحدتیه بررسی شد
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از مراحل تجهیز کتابخانه عمومی شهید آوینی چغادک به امکانات جدید و بازطراحی کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازدید کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از مراحل تجهیز کتابخانه عمومی شهید آوینی چغادک به امکانات جدید و بازطراحی کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین مراحل تجهیز و بازطراحی این کتابخانه ها قرار گرفت.
گفتنی است حجت الاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه نیز در بازدید از کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه وی را همراهی کرد و مقرر شد ایشان ضمن گفتگو با مسئولین محلی و اختصاص بودجه و امکانات لازم، در جهت سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.
همچنین کتابخانه عمومی شهید آوینی چغادک نیز که در مهر ماه سال جاری پس از باز طراحی اساسی، بازگشایی شده بود هم اکنون با خرید تجهیزاتی جدید از جمله قفسه های کتاب، میز و صندلی مطالعه، تجهیزات بخش کودک و ... به ارزش بیش از 600 میلیون تومان، آخرین مراحل تجهیز را طی می کند.
 








شناسه خبر : 14486
تاریخ : 1402/12/24 07:36:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EHmP9u
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر #تجهیز #بازطراحی #کتابخانه های عمومی #چغادک #وحدتیه #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.