گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
طی ۹ماهه سال جاری صورت گرفت: پاسخگویی به 2هزار و 545 تماس توسط واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان بوشهر
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از پاسخگویی به 2 هزار و 545 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی توسط مرکز امداد و حوادث، طی ۹ماهه سال جاری خبر داد.

 به گزارش دریاکنار و نقل از روابط‌ عمومی شرکت گاز استان بوشهر، مدیر عامل این شرکت گفت:  این تعداد تماس مربوط به رفع نشت گاز از رگولاتور ، رفع نشت گاز ، رفع قطع گاز، قطع گازبه علت بدهی، آتش سوزی و انفجار، برخورد با علمک یا لوله های گاز زیر زمین و .... بوده است.

 وی میانگین زمان حضور تیم‌های امداد شرکت گاز استان بوشهر در عملیات فوری را حدود 5 دقیقه عنوان کرد و افزود: واحد امداد ۱۹۴ برای خدمت رسانی به مشترکین عزیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

علی اکبر فقیه در پایان با اشاره به آمادگی تاسیسات و تجهیزات و نیروی های متخصص برای خدمت رسانی به مشترکین بیان داشت : در صورتیکه به هر دلیلی جریان گاز طبیعی مشترکین از مدار مصرف خارج گردید سامانه تلفنی ۱۹۴ برای خدمت رسانی به مشترکین آماده پاسخگویی است و با تماس با این سامانه در کمترین زمان ممکن مشکل آنان رفع خواهد شد. 

شناسه خبر : 13618
تاریخ : 1402/11/8 09:36:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Rc6B7y
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرکت گاز #پاسخگویی #مشترکان #گاز طبیعی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.