گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ظرفیت‌های کشورمان را در حوزه صنایع‌دستی معرفی خواهیم کرد
ظرفیت‌های کشورمان را در حوزه صنایع‌دستی معرفی خواهیم کرد/ پخش «ایران بین» با محوریت میراث‌فرهنگی و معرفی نقاط گردشگری در شبکه «نسیم»

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، گفت: خوشبختانه در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و نیز صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستیم که این ظرفیت‌ها را در صدا و سیما معرفی خواهیم کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: همکاری بسیار خوبی بین این سازمان و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برقرار است و خوشبختانه تا کنون قدم‌های مثبتی برای معرفی داشته‌های فرهنگی تاریخی برداشته شده است.

جبلی یادآور شد: با توجه به همکاری‌های بسیار خوب بین سازمان صدا و سیما و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اولین شبکه تلویزیون اینترنتی به نام «میراث‌آریا» در تلوبیون راه‌اندازی شده و برنامه ای نیز با نام «ایران بین» با محوریت میراث‌فرهنگی و مهمترین نقاط گردشگری در شبکه نسیم پخش خود را آغاز کرده است.

او یادآور شد: وجود ظرفیت‌های بی‌بدیل در حوزه میراث‌فرهنگی یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی داشته‌های فرهنگی ایران است و صدا وسیما در این باره اهتمام جدی دارد.

شناسه خبر : 11594
تاریخ : 1402/7/17 11:36:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pWawJb
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنایع‌دستی #میراث‌فرهنگی #گردشگری #صداوسیما #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.