گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
عبور رییسی از سعید محمد
عمر تصدی سعید محمد بر دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی در یکسالگی به پایان رسید. پس از حرف و حدیث های چند ماه اخیر درباره بالاگرفتن اختلاف سعید محمد با دولت، احسان خاندوزی با چراغ سبز ابراهیم رئیسی، سعید محمد را برکنار و نصرالله ابراهیمی را به عنوان دبیر این شورایعالی منصوب کرد.

این دومین بار در دو سال اخیر است که نام سعید محمد به برکناری گره می خورد. پیش تر و در پس از انصراف محمد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه مدعی شده بود که سعید محمد پیش از انتخابات از فرماندهی قرارگاه خاتم به دلیل تخلفات برکنار شد.

پس از موافقت رئیس‌جمهور با درخواست وزیر اقتصاد مبنی بر تغییر دبیر شورای عالی مناطق آزاد، امروز سید احسان خاندوزی طی حکمی نصراله ابراهیمی را به سمت سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

در سوابق اجرایی نصراله ابراهیمی سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی مسئولیت هایی همچون معاون توسعه مدیریت و منابع دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مدیرکل پشتیبانی قوه قضاییه، معاون استاندار تهران، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار مشاهده می شود.

بر ساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد،   وی دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی مدیریت راهبردی از دانشگاه دفاع ملی است. سعید محمد پیش از این عهده دار مسوولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی بود.

شناسه خبر : 3692
تاریخ : 1401/7/22 07:09:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KWQXeu
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #عبور #رئیسی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.