آخرین اخبار
عزت ا...ضرغامی از آسیب های پلمب اماکن گردشگری بدلیل بی حجابی گفت
ضرغامی: پلمب اماکن اقامتی به دلیل بی حجابی ضربه ای به گردشگری است

ضرغامی: پلمب اماکن اقامتی به دلیل بی حجابی ضربه ایست به گردشگری

 

 

 

وزیر میراث‌ فرهنگی گفت: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌ دلیل بی‌حجابی راهکار نیست و ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌کند.

 

 

 

به گزارش دریاکنار:سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به شاهین‌دژ، اظهار کرد: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می شود.

 

 

وی ادامه داد: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی‌حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی ها اینطور تبلیغ می کنند که ضرغامی مخالف حجاب است اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.

 

ضرغامی گفت: منابع و هزینه‌های ما محدود است و با معجزه نمی‌شود این محدودیت‌ها را جبران کرد بلکه باید راهکار ارائه داد. ما یک راهکار برای این موضوع پیدا کردیم که مورد هجمه سنگین رسانه‌ها قرار گرفته و می‌گویند دولت می‌خواهد آثار تاریخی کشور را تاراج کند. 

 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دولت توان مالی برای مرمت و احیای بناهای تاریخی را ندارد، در نظر دارد از بخش خصوصی برای مشارکت در مرمت این آثار استفاده کند. این موضوع در چارچوب قانون است و مردم در این طرح هم سرمایه‌گذاری کرده هم پس از مرمت، بناهای تاریخی را مدیریت می‌کنند. 

 

 

 

 

شناسه خبر : 8918
تاریخ : 1402/3/27 09:35:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rGXils
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #وزیر میراث فرهنگی ایران #عزت الله ضرغامی #آسیب های پلمب اماکن گردشگری #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.