گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
علی غفاری (نائب رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر) خواستار ریشه یابی رسیدگی قوه قضائیه به بی‌احترامی گروهی خاص به دولت منتخب ایرانیان شد
علی غفاری (نائب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان بوشهر)، در متنی خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواستار ریشه یابی و رسیدگی قوه قضائیه به بی‌احترامی مدیریت شده گروهی خاص به دولت منتخب ایرانیان شد

غفاری در این درخواست، این رفتارها را مخل آرامش جامعه و تهدیدی برای انسجام و وفاق ملی دانسته و از قوه قضائیه درخواست کرده است تا با ریشه‌یابی علل و عوامل پشت پرده این مسئله، اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه آن را انجام دهد.

وی همچنین بر اهمیت آزادی بیان و نقد سازنده تاکید کرده اما تصریح نموده است که آزادی بیان در دولت چهاردهم نباید بهانه‌ای برای توهین و بی‌احترامی گروهی خاص و کاملا مدیریت شده به نهادهای منتخب مردم باشد.

 در واکنش به این درخواست، کارشناسان سیاسی بر اهمیت حفظ آرامش و امنیت در جامعه تاکید کرده و خواستار برخورد قاطع با هرگونه اقدامی که به وحدت ملی خدشه وارد کند، شدند.

 لازم به ذکر است که این درخواست در حالی مطرح می‌شود که در ماه‌های اخیر  چه در زمان تبلیغات انتخاباتی چه پس از اعلام نتایج و پیروزی دکتر پزشکیان تخت عنوان نماینده منتخب ایرانیان، شاهد افزایش تنش‌ها، بی احترامی ها و هتاکی های گروهی خاص و کاملا مدیریت شده نسبت به ارکان دولت وفاق ملی بوده‌ایم.

 انتظار می‌رود قوه قضائیه با بررسی دقیق این موضوع و اتخاذ تدابیر مناسب، به این مسئله مهم و حیاتی ایرانیان پاسخ دهند.

شناسه خبر : 16312
تاریخ : 1403/5/22 12:54:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eadlWc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی غفاری #قوه قضائیه #رسیدگی جدی #دکتر پزشکیان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.