آخرین اخبار
عمده فعالیت های دامپزشکی در حوزه پدافند غیر عامل است
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر : فعالیت های روز مره دامپزشکی تداعی کننده اهداف پدافند غیر عامل است.

دکتر مهدی تنگستانی در گفتگویی اظهار داشت: عمده فعالیت های دامپزشکی یعنی بیش از 90 درصد فعالیت های دامپزشکی در حوزه پدافند غیر عامل است.
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر اذعان داشت: در حوزه دامپزشکی روزی را بدون پدافند غیر عامل نداشته ایم و همواره با برنامه ریزی های مدون و مشخص در جوامع روستایی و شهری مبارزه با بیماریهای دامی ، طیور و آبزیان ، پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت بر عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی و مواد غذایی در دستور کار قرار دارد و تضمین سلامت جامعه و سفره غذایی مردم اولویت کاری مجموعه دامپزشکی است.
دکتر تنگستانی خاطر نشان کرد: کنترل و بهداشت بیماری ها از جمله فعالیت های مختلفی مثل: واکسیناسیون، سم پاشی، ضد عفونی و آزمایشاتی که انجام می دهیم در نهایت منجر به تامین سلامت جامعه و انسان می شود.
وی ادامه داد: بیش از 800 نوع بیماری مشترک بین انسان و دام است که 60 درصد بیماری های عفونی انسان را شامل می شود و 70 درصد بیماری های نوپدید دامی در قالب بیو تروریست طبقه بندی می شود که خطر بالقوه ای برای جامعه دامی و انسانی است.

دکتر تنگستانی خاطرنشان کرد: در واقع اساس کار دامپزشکی در راستای پدافند غیر عامل بوده و فعالیت های روز مره دامپزشکی تداعی کننده اهداف پدافند غیر عامل است.

شناسه خبر : 12076
تاریخ : 1402/8/8 06:27:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IpgZDg
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیر کل دامپزشکی #پدافند غیر عامل #دکتر مهدی تنگستانی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.