آخرین اخبار
"عمل به وعده" سرلوحه عملکرد مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته
نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین پایدار گاز در فصل زمستان سال گذشته و نقش راهبردی در رونق اقتصادی کشور، "عمل به وعده" را در کارنامه درخشان خود نشان دادند.

شیخ موسی احمدی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه و روز سه شنبه (هشتم فروردین ماه) در نشست مشترک با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی بیان کرد: کارکنان این مجموعه با مدیریت بسیار موفق مهندس باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، همه هم و غم خود را در سال گذشته جهت آرامش و آسایش مردم عزیز کشورمان به کار بستند و خوش درخشیدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای گفت: دیدگاه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نسبت به حل مسائل و مشکلات در منطقه بسیار روشن و مثبت است و همین تعامل و همکاری باعث شده مسائل متعددی در منطقه حل شود.

وی به سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر اشاره نمود و تصریح کرد: خوشبختانه در سفر اخیر آیت‌الله رئیسی، به خطه‌ی جنوب استان بوشهر شاهد دستاوردهای بسیار خوبی بودیم و امید داریم با گسترش فضای همدلی و کارگروهی بین تمام مدیران و مسئولان این دستاوردهای ارزشمند تداوم داشته باشد.

احمدی ادامه داد: باید در کارهای خود رضایتمندی و رفاه مردم را سرلوحه اصلی قرار دهیم، تمام امکانات را در جهت آرامش مردم به کار ببندیم و در سال جدید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال " مهار تورم، رشد تولید حرکت کنیم.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدیدرسانه جدید

شناسه خبر : 6537
تاریخ : 1402/1/9 10:19:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vYovcf
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #"عمل به وعده" #سرلوحه #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.