آخرین اخبار
عملکرد 10 ماهه بنادر استان بوشهر تشریح شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 10 ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان به 49 میلیون و 691 هزار تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 17 درصدی دارد.

به گزارش نشریه دزیاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی هشت میلیون و 493 هزار تن و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی 41 میلیون و 197 هزار تن گزارش شده است.

وی بیان کرد: همچنین در مدت 10 ماهه 192 هزار و 974 تی.ایی.یو کانتینر در بنادر استان بوشهر تخلیه وبارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد 7 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به پروژه های احداثی در عمده بنادر استان بوشهر پیش بینی می شود روند صعودی تخلیه و بارگیری در بنادر استان رشد شتابان تری به خود گیرد.

شکیبی نسب گفت: در مدت 10 ماهه همچنین 6 هزار و 408 شناور به بنادر استان بوشهر ورود داشتند که در شاخص شناورهای بالای هزارتن رشد 12 درصدی در بنادر استان بوشهر گزارش شده است.

وی افزود: در 10 ماه گذشته همچنین 6 هزار و 384 شناور از بنادر استان بوشهر خروج کردند که در آمار شناورهای بالای هزار تن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 16 درصدی محقق  شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: در شاخص جابجایی مسافر نیز در 10 ماهه 210 هزار و 120 مسافر بین بنادر استان بوشهر جابجا شدند که این میزان رشد 3.5 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد.

شناسه خبر : 5556
تاریخ : 1401/11/11 06:41:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Lxjad8
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #محمد شکیبی نسب #مدیرکل بنادر و دریانوردی #کالاهای نفتی و غیرنفتی #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.