آخرین اخبار
عملیات اجرایی سه پروژه آبرسانی شهرستان دشتی آغاز شد
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: سه پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، چاه حسین جمال و شیخیان ماری به ترتیب با ۲۲۰، ۱۲۰ و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است

.

عبدالله خدادادی افزود: پروژه کردوان سفلی یک روستای ۱۶۰ خانواری با جمعت ۵۱۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد که زمان اجرا این پروژه ۱۰ ماه تعیین شده است.

وی ادامه داد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال نیز ظرف مدت ۱۰ ماه اجرا خواهد شد که یک روستای ۴۱ خانواری با ۱۲۳ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

خدادادی اضافه کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای شیخیان ماری نیز ظرف مدت ۱۰ ماه اجرا می شود که این پروژه یک روستای ۵۰ خانواری با ۱۷۱ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در پروژه نوسازی شبکه توزیع آب سه روستای شهرستان دشتی ۱۵ هزار و ۳۰۰ متر شبکه توزیع آب در اقطار مختلف و حدود ۳۰۰ فقره انشعاب نصب شده است.وی گفت: منبع تامین آب هر سه پروژه یاد شده خط کوثر بوده که در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی شده است.

معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: دشمن امروز با تمام توان در تلاش برای ناامید کردن مردم است که عمده هدف از اجرا این رویکرد نیز کاهش مشارکت مردمی در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

خدادادی بیان کرد: اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب در روستاها بیشتر با هدف کاهش هدررفت و افزایش پایداری آب شرب روستاها است.

وی گفت: در این زمینه تلاش شده تا پروژه عملیاتی شده در سنوات گذشته تا پیش از پیک بار تابستان آماده بهره برداری شود.

شناسه خبر : 13865
تاریخ : 1402/11/21 17:40:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tusIhG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آبرسانی #آب و فاضلاب #بهره برداری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.