آخرین اخبار
عملیات اجرایی هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد در محله ریشهر بوشهر آغاز شد
با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و مسئولان اجرایی استان بوشهر عملیات اجرایی هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد در محله ریشهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر،  وزیر آموزش و پرورش در آیین کلنگ زنی هرستان فنی و حرفه‌ای در محله ریشهر بوشهر گفت: ایجاد توازن در رشته های تحصیلی و توسعه هنرستان‌ها در حوزه نانو، بایو، انرژی صلح آمیز هسته ای، انرژی های جدید، نفت و گاز از برنامه ها و سیاست‌های آموزش و پرورش است.

یوسف نوری افزود: امسال با وجود مشکلات و تنگناها ۷۰ هزار نفر معادل ۲ درصد به جمعیت دانش آموزی هنرستان‌ها اضافه شد و در رشته ریاضی و فیزیک نیز ۱.۹ درصد افزایش دانش آموز داشتیم، این درحالی است که در سال های گذشته جمعیت دانش‌آموزی این رشته‌ها روبه کاهش بود.
وی اصافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه عسلویه وجود دارد باید متناسب با این توانمندی نیروی انسانی تربیت شود.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: درهای هنرستان‌ها و مدارس باید روی مردم باز باشد تا مشاهده کنند، بچه های آنها چه توانمندی دارند و چه کاری انجام می‌دهند.
وی گفت: امیدواریم این هنرستان بنایی برای هنرستان ها و رشته های مورد نیاز دیگر مناطق باشد.
خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد با مساحت هفت هزار متر مربع و زیربنا چهار هزار و ۱۰۰ متر شامل ۶ کارگاه تخصصی، ۱۲ کلاس درس و یک سالن ورزشی است که با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در مدت ۱۸ ماه احداث می شود.
استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: امسال مجتمع آموزشی شهدای هسته ای بوشهر راه اندازی شد و به دنبال آن ۲ هنرستان دیگر در این استان احداث می شود که یکی امروز و دیگری با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در آینده نزدیک اجرایی می شود.
احمد محمدی زاده ادامه داد: رویکرد استان بوشهر احداث هنرستان های نفت، انرژی و پتروشیمی است.

شناسه خبر : 4206
تاریخ : 1401/9/3 13:05:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gA0sJ0
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #آموزش و پرورش #هنرستان #یوسف نوری #احمد محمدی زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.