گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برخورد با تشویش اذهان عمومی؛
عملیاتی شدن طرح برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت روانی در بوشهر
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح عملیاتی بازدارنده پلیس علیه تارنماهایی که با انتشار شایعه یا انتشار محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی در این ایام خاص باعث تشویش اذهان عمومی یا بنحوی امنیت روانی مردم را برهم می زدند،توسط پلیس فتا استان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگارخبرگزاری پلیس، سردار "حیدر سوسنی" در این باره گفت: با توجه به حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رییس محترم جمهور و هیئت همراه که ملت شریف ایران را عزادار کرد،متاسفانه تعداد اندکی کاربر فریب خورده در فضای مجازی و متاثر از تبلیغات و مطالب کذب رسانه های بیگانه و معاند،اقدام به انتشار شایعات و محتواهایی خلاف اخلاق و متضاد با احساسات پاک و مذهبی مردم ولایتمدار و شهیدپرور نموده که باعث ناراحتی شدید هم استانی ها گردیده و در تماسها و مراجعات حضوری به پلیس فتا،درخواست برخورد قانونی با این افراد و سالم سازی فضای مجازی را می نمودند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای برقراری امنیت روانی جامعه، پلیس فتا استان همزمان با پلیس فتا فراجا ،طرح عملیاتی شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با تارنماهای دارای محتواهای مجرمانه با مصادیق ذکر شده را اجرایی که در 72 ساعت اولیه از آغاز این طرح و در پایش تخصصی، تعداد 45 صفحه مجرمانه استخراج و از این تعداد برای 14 ادمین شناسایی شده، اقدام متناسب اعم از احضار ، اخذ تعهد و حذف محتوا یا تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی جهت تصمیم گیری صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با قدردانی از شهروندانی که در فضای مجازی، عملکردی قانونی و مطابق با هنجارها و اخلاقیات جامعه دارند، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد با افراد شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت روانی جامعه در اولویت اهداف ماموریتهای پلیس فتا استان بوده که با هم افزایی سایر دستگاههای مرتبط بصورت مستمر در این خصوص اقدام می نمایند.

شناسه خبر : 15498
تاریخ : 1403/3/5 07:06:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vwdj9U
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرمانده انتظامی #توهین #تشویش #اذهان عمومی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.