گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
غارت شبانه میراث، در سکوت مطلق مسئولان! دیوارکشی‌های غیرقانونی در تنگک سوم بوشهر، زخمی تازه بر پیکره‌ی طبیعت و میراث این استان مظلوم
در سکوت معنادار و بهت‌آور مسئولان، دیوارهایی بی‌رحمانه در حال محاصره‌ی تنگک سوم بوشهر هستند گویی شب‌های تاریک، فرصتی مغتنم برای تاراج این گنجینه‌ی طبیعی فراهم کرده‌اند و تاریکی، نقابی برای پنهان کردن جنایتی هولناک بر تن طبیعت بی‌دفاع بوشهر کشیده است.

 در حالی که انتظار می‌رفت نهادهای دولتی، حافظان و مدافعان سرسخت میراث طبیعی و ملی کشور باشند، در این ماجرا نقشی جز تماشاگر بی‌تفاوت و منفعل ایفا نمی‌کنند. 

دیوارکشی‌های غیرقانونی در بزرگراه شهید بیژن گرد روبروی وادی‌الرحمه جهت احداث ویلاباغ در "پیچ نیروگاه اتمی"، شاهدی بر این بی‌تفاوتی و غفلت مسئولان است.

سکوت مسئولان در قبال این غارت شبانه، فریاد مظلومیت تنگک سوم را به آسمان بلند کرده است، سوالاتی متعدد و بی‌پاسخ در ذهن مردم ریشه دوانده که هر روز بر التهاب و نگرانی آنها می‌افزاید

 چرا این دیوارکشی‌ها در تاریکی شب انجام می‌شود؟

چه کسانی در پشت این تاراج شبانه قرار دارند؟

چرا هیچ‌کدام از مدیران استان به این منطقه سر نمی‌زنند و از نزدیک شاهد این اتفاقات نیستند؟

 چه سرنوشتی در انتظار تنگک سوم، این نگینه‌ی بی‌بدیل طبیعت بوشهر، است؟

مسئولان، بیدار شوید! پیش از آنکه تنگک سوم به طور کامل بلعیده شود!

 مردم دلسوز و طبیعت‌دوست بوشهر، از مسئولان استان مصرانه خواهان این هستند که از خواب غفلت بیدار شده و برای نجات تنگک سوم از این غارت شبانه اقدامی عاجل و قاطع انجام دهند، سکوت و بی‌تفاوتی در قبال این اتفاق، خیانتی نابخشودنی به مردم و میراث طبیعی این سرزمین است.

شناسه خبر : 15245
تاریخ : 1403/2/22 07:25:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CA03Pi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تنگک #سوم #دیوارکشی #سکوت معنادار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.