آخرین اخبار
غلامرضا ابراهیمی شاعر و نویسنده و یاور تیم قلم‌داران هنر جنوب: «هنر و ورزش» اگر آمیخته با عطر «شهدا» باشد اکسیر بیداری ، تحرک و سازندگی است.
غلامرضا_ابراهیمی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: «هنر و ورزش» دو مقوله‌ای زیبا و اثرگذار است ،که همواره اساسی‌ترین نقش را در «پویایی روح و اندیشه جامعه» دارد.

وی اضافه کرد: هنر عالی‌ترین و زیباترین نوع « #رستگاری» است که ما را از هر نوع رنج و اندوه رهایی می‌بخشد و به « #زبان_مشترک» بین انسان‌ها رهنمون می‌سازد.

ابراهیمی در خصوص آمیخته روح هنر با ورزش خاطرنشان کرد: هنر عمدتاً با ذهن   و اندیشه سر و کار دارد و ورزش با جسم و روح ؛ که آمیزه‌ی این دو اکسیر تکامل ، بیداری و بالندگی است.

شاعر و نویسنده هم استانی با اشاره به نکوداشت یاد شهدا توسط باشگاه قلمداران هنر جنوب بیان کرد: به تعبیر #مقام_معظم_رهبری «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا ، کمتر از شهادت نیست». برگزاری مسابقات فوتبال قلم‌داران هنر جنوب همراه با عطر نام شهدا ، حرکتی است بدیع ، جاودانه و اثر گذار؛ زیرا اصل این است که به صورتی« #عملیاتی_ومیدانی» نام شهیدان زنده کرده و به صحنه هنر و ورزش بیاوریم.

ابراهیمی در پایان با دعوت از شاعران ، نویسندگان و هنرمندان به تیم قلم‌داران هنر جنوب افزود: در پایان ضمن قدردانی از گردانندگان این تیم علی‌الخصوص آقایان #مسعود_عرب‌زاده (مدیر عامل )  ، 
#نیما_صدری ( سرپرست ) و #عبدالکریم_نیسنی ( هیات‌ مدیره) بر خود وظیفه می‌دانم که از تمام هنرمندان و شاعران استان دعوت کنم که به جمع «سفیران زیبایی » بپیوندند و پرچم بیداری ، نشاط و بالندگی را بر بام هنر و ورزش به اهتزاز در بیاورند.

 
 
شناسه خبر : 12891
تاریخ : 1402/9/23 08:05:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3FU72h
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #هنر و ورزش #غلامرضا ابراهیمی #خبرنگاران

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.